profile

SHAVONNE
Fourteen.
Sometimes things happen when you least expect it.

No Boundaries - Kris Allen


gossips




affiliates

andrea
annabelle
anne
annette
athena
alvin
averyl
amanda
blogger

blogskins
beatrice
bernice
brenda
brigette
boon xin
candice
celine
celineNG
claire
charmaine
claudice
charlene
christabel
cheryl
cherlynn
chengcheng
chun yen
deborah
desiree
diane
dionne
enping
emily
estee
esmeralda
evangeline
evelle
faith
fanghua
gabrielle
genevieve
grace
graceYAP
hazimah
hillary
hiromi
huiping
huiyu
jackie
jasmine tan
joanne
jocleen
jolene
judea
jiali
jiashyuan
jiawei
joeyLEE
joeyLIM
joshua
juliaANG
juliaKOH
kimberlyWONG
kymberlyBOK
kimberlyGOH
leticia
liqin
likeng
louisa
lynnie
lynette
mavis
melanie
melissa
millie
naomi
natalie
prince
priscilla
qian
qianying
qianyi
qinzhen
rebecca
rae hsiang
rachel
rachel G.
ricci
ryan
sarah
shangge
sheila
shermaine
shaun
sofia
sophia
sophiaCHENG
shiyin
sueann
suehwee
tasha
tristen
TNS
vera
weeqin
wenhui
xiao pei
xinrui
xinhui
yenyin
yanyi
1.5
2.5



credits

you can remove this if you don't have a conscience. i assure you i will not hunt you down.
skin by: Jane
Friday, November 24, 2006 @ Friday, November 24, 2006

went to pulai springs at M'sia yesterday. not THAT fantastic lahs...but my mother say that last time better. now the standard drop le...but the Chinese food there was good..((x bro wanna go back there because got good food to eat. LOL.((= ok. woke up at about....8.00 in the morning that day? and left the house about...9.00 ledat...went to pump petrol...etc etc...and was waiting for another family at a MRT station...[don't ask me where...i have no idea which MRT station...((x] reach the place at about 10/11++? yeahhs...then went for a swim...swimmy swimmy swimmy...then after thatt....we went for a showerr...we then realised we didn't have any shampoo!!!?? lols. so borrowed it from friend.((= thenn...after i finished showering...i remembered about my comb...i forgot to bring my comb!!?? lols.and again...borrowed from friend...((: lols. sooo after showering and everything...surely very hungry mahhs...so go eat at the chinese restaurant lor...*FYI*that's the only place which has air-con.x)) soo while eating....mother's friend got headache...so she went toilet...threw up a bit... eww? yeahh...very...((x soo...we had to cancel the trip to go jusco....*sobbings*but my father knew the way theree!! x))[heyy..this is the first time he travels alone with no one guiding him kayy...((:] so we went to XTRA first...wanted to buy DVDs from there...but closed down...waaaahh!!!-lols.so no choice lorr...just go to jusco...when we reached there....it was like Heaven...soo many clothes to buy in sooo little timee!!! )): hahha.anyway...i got myself 2 shirts?*yeah...like...ONLY?!] haha. wanted a Converse bag...but my parents said it was too big on me...yeah...it WAS big...lols. my bro got a shirt...pair of soccer shoes..yeah...no fairr!! he got a shoeee!! ))x but it was red in colour...was one of the latest soccer shoe i think...it was sooo disgusting lar...*no offence..*((: so after jusco...we went for dinner...my mother was shocked we went to a hawker centre and wanted to eat seafood there..x)) she said she no enough money..so she say each eat individual..((: after eating then went back home...reach home about...10.45? yerrps..and i didn't sleep 'til 1.00++ i think...and i woke up at like...12.20p.m today?! lols.yeahh...i know...im..."THE PRO" lols. ((x anyway...after this trip...might be going to jarkata and bali..YAY!! ((: and after this jarkata and bali trip..going to clubmeg...((: yeahh...i counted...i went to like...6 trips this year?! haha. that's the best lor...anyway...i think i wrote too much lerhs...soo...ttfn!(=
-SHAV